Ons aanbod

ons aanbod

wat bieden wij?

Bij Fresh Skateschool kan je terecht voor alles wat met skateboarden te maken heeft.

Groepslessen, privélessen, kinderfeestjes, teamuitjes; noem het maar op.

skateboard lessen bij Fresh

Onze lessen worden gegeven op verschillende niveau’s in verschillende groepen.Voor de jongsten is er de kids-groep, een kleinschalige groep gericht op kinderen tussen de 5 en 8 jaar. Deze groep is bedoeld als voorbereiding op de beginnersgroep, waar de meeste van onze leerlingen beginnen. Hier kun je terecht voor alle basistechnieken van het skateboarden om het begin onder de knie te krijgen.
Na deze groep volgen de gemiddelden en de gevorderden. In die groepen ga je dieper in op het skateboarden en bouw je de tricks die je al kunt uit. Tot slot kun je als volwassene bij onze volwassenengroep terecht. Ideaal voor ouders van lessers bij wie het skateboarden begint te kriebelen, maar ook voor degenen onder ons die graag weer eens een board willen oppakken.

kinderfeestjes

Nieuw bij Fresh Skateschool: kinderfeestjes!

Vanaf januari 2022 is het mogelijk om de tofste verjaardag van het jaar te vieren onder begeleiding van onze gezellige instructeurs. Een kinderfeestje bij Fresh is de ideale manier om op een positieve manier het skateboarden te ontdekken.
Voor kids vanaf 7 jaar ben je voor €7,50 per kind 2 uur onder de pannen. Het eerste uur wordt gevuld met een basisles skateboarden en een hapje en een drankje. Na de pauze, tijdens het tweede deel van de les, spelen we wat skateboard-minigames en mogen de kids vrijuit rollen onder toezicht van de aanwezige instructeurs. Om het feest compleet te maken kunnen we afsluiten met een frietje voor €2,- extra per kind.

Kinderfeestjes kunnen geboekt worden vanaf 5 kinderen, van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00. De weekenden worden gebruikt voor onze vaste skateboardlessen. Komt doordeweeks écht niet uit? Stuur ons dan gerust even een mailtje, dan kijken we wat er mogelijk is.

wat krijg je:

• Professioneel skateboard
  • Skateboard helm
  • Een hapje en een drankje
  • 1 uur skateles en 1 uur begeleiding van onze ervaren instructeurs
  • Onbeperkte grapjes en gezelligheid

wat moet je meenemen:

• Een flesje water voor tussendoor
  • (Sport-)schoenen met platte zool

hoe reserveer je?

Bij interesse in een kinderfeestje kun je ons vrijblijvend mailen voor alle mogelijkheden.
Vermeld in de mail de volgende informatie:
  • Aantal kinderen
  • Gemiddelde leeftijd
  • Gewenste data (minimaal 2 opties)
  • Met of zonder frietjes
  • Contactgegevens
  • Eventuele suggesties of aanvullende informatie

teamuitjes

Zin in een sportief en uitdagend uitje voor je sportteam of bedrijf?

Of je nou deel uitmaakt van een tandartsenpraktijk of net een turnseizoen achter de rug hebt, een middagje skaten is een fantastische teambonding activiteit voor jong en oud.

We kunnen de dag precies zo inrichten als jullie zouden willen, dus deel vooral wat jullie in gedachten hebben.

open voor alle andere suggesties

Heb je zelf een idee voor ogen voor een skateboard-gerelateerde activiteit?

Laat het ons weten!

We staan voor bijna alles open 😉